Foto partiicpants torneig escolar

TORNEIG ESCOLAR HANDBOL 2022

La setmana passada va tenir lloc el Torneig Escolar d’Handbol 2022 al PEM Guiera. Un matí en convivència i esportivitat on van participar 80 nens i nenes, representant a les escoles Carles Buïgas i Sant Martí, a les qual agraïm la seva participació en el torneig i desitgem tornar-les a veure en properes edicions, junt amb més escoles de la ciutat.

Destacar el bon ambient viscut al torneig i el bon comportament dels assistents.  Un matí amb molta activitat i emoció fins al final!  Finalitzat el torneig repartició d’ obsequis pels equips guanyadors així com per a tots els participants.

Per la realització del torneig vam comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cerdanyola, així com de  Impressions.cat i Carburants Nuri -Nuroil- qui va patrocinar aquest torneig escolar. Gràcies a la seva ajuda el torneig va estar possible!

Des del Club Handbol Cerdanyola hem dedicat molt esforç i dedicació per fer realitat aquest torneig. Agrair al petit grup de voluntaris/es del club el seu esforç per poder dur a terme aquesta activitat!!

Seguirem treballant per organitzar més tornejos per tal de promocionar l’esport i animem a les escoles de la ciutat a participar en futurs esdeveniments.

Aprofitem per informar que el club organitza el Campus d’estiu d’Handbol durant el mes de juliol, amb activitats diverses per a nens/es de 6 a 16 anys. Contactar amb info@clubhandbolcerdanyola.cat per a més informació.

Club Handbol Cerdanyola

Screenshot_20231118_120410_Gallery

Gran victòria del alevins i benjamins!

IMG-20231104-WA0006

Primera victòria del alevins i benjamins!

IMG-20231029-WA0003

Gran partit dels cadets!

Screenshot_20231028_120424_Gallery

Primer partit a casa dels alevins i benjamins!