WhatsApp Image 2022-05-02 at 2.38.21 PM

Torneig 4×4 d’handbol

Festes Roser de Maig 2022 – El passat dilluns dia 2 de maig es va celebrar el Torneig 4×4 d’handbol a les instal·lacions del PEM Guiera. En aquesta activitat van participar un total d’11 equips, formats per nens i nenes fins a 16 anys de dins i fora del Club d’Handbol Cerdanyola.

Al finalitzar el torneig es van lliurar obsequis per a tots els participants i premis pels equips guanyadors, amb la presència del Regidor d’esports O. Pons i la Presidenta de l’entitat E. Escriche.

Cal destacar el bon ambient i l’esportivitat de tots els participants durant la jornada, així com agrair la bona predisposició de tot l’equip organitzador.

Club Handbol Cerdanyola

Foto partiicpants torneig escolar

TORNEIG ESCOLAR HANDBOL 2022

JPF_8970