corona

Protocol, mesures i declaració responsable en vers a la Covid19

Posem a la vostra disposició la els documents del protocol, les mesures i la declaració responsable en vers a l’actual situació creada per la pandèmia de la Covid19. És imprescindible que tant jugadors com famílies coneguin el protocol a seguir i les mesures a prendre, per tan us demanem que els llegiu amb atenció.

El document de declaració responsable l’heu d’emplenar, signar i enviar-lo al correu electrònic documents@clubhandbolcerdanyola.cat. Aquest és un tràmit imprescindible per a poder entrenar i no es permetrà a cap esportista, tècnic o voluntari formar part de cap activitat del club sense el document degudament emplenat i signat.

Anotació 2020-08-17 130140

Documentació de l’assemblea de socis 19/20

campus_chc_2020

Aquest any també tindrem campus d’estiu

Sèn fem A

Molt orgulloses d’aquest equip!!

Fem A Sarda

Lluitant contra els elements