20220227_124556

El Cerdanyola Implant perd a Martorell en un partit intranscendent (38-29)

Els verds van perdre a la pista del Club Handbol Martorell oferint una bona imatge en la gran majoria del partit. Tanmateix, Edu Gómez va rotar jugadors, ja que, segons el sistema de competició, els punts sumats contra els quatre primers classificats (Martorell quart a la lliga) no serveixen per acumular-los a la segona fase de permanència.

Partit ajornat corresponent a la jornada 13 de Primera Catalana el que enfrontava al Club Handbol Martorell contra el Cerdanyola Implant. En el començament del matx, els visitants van començar endollats, enviant un clar missatge als seus rivals que per guanyar-los havien de suar tot i ser un partit irrellevant pels vallesans i la situació a la lliga. El Cerdanyola aconseguia trobar forats a la defensa dels del Baix Llobregat, però aquests també trobaven l’èxit del gol amb facilitat. Tot i això, a partir del minut 20 de l’encontre va arribar el parcial que va ser decisiu pel marcador final, ja que els d’Edu Gómez van encaixar un parcial de 7-0 en una desconnexió sumada a unes decisions arbitrals incomprensibles en contra dels interessos cerdanyolencs. Així s’arribava al descans amb un 18-11 a l’electrònic, amb els martorellencs per sobre dels verds, aprofitant els últims compassos de la primera part.

A la represa, el tècnic vallesà va donar minuts als jugadors menys habituals. Tot i això, l’equip va competir fins al final, defensant amb una formació avançada de 5-1 i, en molts moments, de 3-3. La segona meitat, anava a ratxes d’encert, però la tendència era que els dos conjunts estaven igualtats. El Martorell trobava escletxes en la defensa valenta cerdanyolenca i els verds, per la seva banda, gaudien majoritàriament d’un llançament clar. Finalment, el partit va finalitzar amb un 38-29 favorable als locals, el mateix marcador que es va produir a la primera volta de competició a Guiera caient cap al cantó dels martorellencs.

D’aquesta manera, el Sènior Masculí pateix una nova derrota en un partit del tot intranscendent i amb un arbitratge vergonyós. Tanmateix, l’equip d’Edu Gómez jugarà la primera de les finals aquest mateix diumenge a les 12:30 hores rebent a Guiera a un rival directe com ho és el Sant Esteve de Sesrovires

Crònica: E.García

Foto partiicpants torneig escolar

TORNEIG ESCOLAR HANDBOL 2022