Inscripció al Club

INSCRIPCIÓ ANUAL

Cal formalitzar la inscripció al club de manera anual i per persona, emplenant els formularis que trobareu a sota d'aquest text i enviant-los a l'adreça de correu electrònic documents@clubhandbolcerdanyola.cat o lliurant-los de manera presencial a l’oficina del club.

• En cas de que tingueu problemes amb la descàrrega dels fitxers, a l’oficina del club disposem de copies en paper.
  • La inscripció al club requereix de l’acceptació del Reglament de Regim Intern. L'esmentat reglament es pot trobar conjuntament amb els formularis d'inscripció.
IMPORTANT: REVISIÓ MÈDICA

En les categories sènior, juvenil, cadet, infantil, aleví i màster és necessari un certificat mèdic d'autorització per a la pràctica esportiva. Sense el mateix no es pot fer tramitació de la llicencia federativa.

IMPORTANT: AFILIACIÓ A LA FEDERACIÓ CATALANA D'HANDBOL

En les categories sènior, juvenil, cadet, infantil, aleví i màster és necessària l'afiliació a la plataforma informàtica de la Federació Catalana d'Handbol, tràmit obligatori per a la tramitació de la llicència d'esportista. En els enllaços a continuació hi trobareu les instruccions i el lloc web on dirigir-vos per a realitzar l'afiliació.

COMPRA D'EQUIPACIONS

Podeu fer la comanda des de la web de SportsDiagonal, disposeu de  4 packs diferents, el de jugadora, el de portera, el de jugador i porter.

Haureu d’indicar el nom que ha d’aparèixer a les samarretes i el dorsal que us el proporcionarem des del club. Només seràn vàlids noms o cognoms reals, no s'admetran tampoc àlies.

També podeu fer la comanda al proveïdor per via telefònica (T. 931 750 521) o directament a la botiga (SportsDiagonal, c/ Anselm Clavé, 36, Molins de Rei).