WhatsApp-Image-2019-09-15-at-12.45.47

Participació del club a la 5a Fira de l’Esport organitzada per l’Associació Esport Cerdanyola

Un any més el nostre club va estar present a fira de l’esport de Cerdanyola d’aquest passat diumenge. La trobada organitzada per AEC (Associació Esport Cerdanyola) en la que les entitats i empreses de la població relacionades amb l’esport mostren les sevs activitats, va tenir lloc a les instal·lcions de Can Xarau. Des del club, a part de la carpa informativa, es van organitzar dues activitats amb un bon èxit de participació consistents en una sèrie de mini partits d’handbol a l’inflable de la AEC i un concurs de punteria amb premi.

Des del club volem agraïr la feina de la AEC i de tots els col·laboradors que van fer possible la trobada, event molt positiu per a la promoció de l’esport a Cerdanyola, i a tota la gent que es va insteressar per el nostre club i la practica de l’handbol.

Us deixem amb un recull d’imatges de l’event:

JPF_3555

Primer partit i primera victòria del 2020

tot_credanyola

TOT Cerdanyola sorteja 5 inscripcions a l’escola d’handbol del Club

JPF_4045

Partit tranquil i victòria del sènior femení davant del Sant Cugat.

DSC_0530(1)

Victòria agònica del Sènior Masculí a la pista del Joventut Handbol Mataró.