silvia_edit

Calendaris dels segons i tercer equips femenins i masculins.

Ja disposem dels calendaris de cometició del segon equip femení i segon i tercer equips masculins.

El segon equip femení disputarà la Segona Catalana amb l’objectiu de consolidar les numeroses altes de jugadores provinents de la base, i fer un pas endavant en l’aspecte competitiu que permeti que l’equip esdevingui el trampolí cap al primer equip.
Consulteu aquí el calendari del Sènior B Femení.

El segon equip masculí tornarà a disputar la Tercera Catalana amb el primer objectiu de garantitzar l’adaptació a la categoria sènior a la generació que aquest any puja de les categories juvenils del club.
Consulteu aquí el calendari del Sènior B Masculí

Aquest any tenim la novetat del tercer equip sènior masculí que disputarà la Quarta Catalana. Aquest equip te la funció d’avançar l’adaptació a la categoria sèniors als actuals juvenils, i permetre la vinculació amb l’handbol i l’esport als jugadors amb problemes de disponibilitat horària.
Consulteu aquí el calendari del Sènior C Masculí

WhatsApp-Image-2019-09-15-at-12.45.47

Participació del club a la 5a Fira de l’Esport organitzada per l’Associació Esport Cerdanyola

pablo_2